Toimitukset ja palauttaminen

Toimitukset ja toimituskulut

Toimitamme tällä hetkellä vain asiakkaillemme Suomessa. Pyrimme kuitenkin mahdollistamaan lähetykset myös muualle EU:hun lähitulevaisuudessa, joten pysy kuulolla!

Tilaukset käsitellään 1–3 arkipäivän kuluessa. Saat sähköpostiisi meiltä tiedon kun lähetys on lähetetty. Mahdollisista viivästyksistä ilmoitamme niin ikään sähköpostilla. Käytämme PostNordin kuljetuspalveluita kaikkiin lähetyksiimme. Kun paketti on toimitettu, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä. Tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion, jollet saa PostNordilta toimitusilmoitusta muutaman päivän kuluttua pakettisi lähettämisestä.

  • Toimitusmaksu kaikille lähetyksille on 4,90 €
  • Yli 50 € lähetykset toimitamme ilmaiseksi

Tuotteiden palautus ja vaihto

Jos olet jostain syystä tyytymätön tuotteeseesi, voit palauttaa sen meille viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen contact@greenmind.fi.

Maksamme palautuksen takaisin samalla maksutavalla, jota käytit maksaessasi verkkokaupassa. Asiakas on kuitenkin vastuussa palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, jotka vähennämme palautettavasta ostosummasta. 

Noutamattomista tilauksista veloitamme niin ikään palautuskulut 4,90 €.

Huomaathan, että palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, voit palauttaa sen Green Mindille  ja tehdä uuden tilauksen www.greenmind.fi -verkkokaupassa. Myös tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan aluperäispakkauksessaan käyttämättämänä. 

Teethän harkittuja ostoksia, jotta tuotteiden edestakaisesta lähetyksestä aiheutuva ympäristökuorma olisi mahdollisimman pieni. Huomioithan, että suurin osa tuotteistamme on monikäyttöisiä: jos esimerkiksi tilaamasi palashampoo ei jostain syystä sovikaan hiuksillesi voit käyttää sitä hyvin vartalon tai käsien pesuun.

Muut ongelmatilanteet ja reklamaatiot 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, laita meille välittömästi viestiä osoitteeseen contact@greenmind.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.